Ulubiona kawa konsumentów już w sprzedaży

Rynek kawy nie stracił w czasie pandemii. W pierwszej połowie 2020 r. gospodarstwa domowe przeznaczyły na produkty z tej kategorii aż 1,5 mld złotych, co oznacza wzrost o 7,1% względem analogicznego okresu rok wcześniej. Choć Polacy rzadziej odwiedzają kawiarnie, chętnie sięgają po  kawę przygotowywaną we własnym domu. Teraz będą mieli ku temu dobrą okazję, ponieważ w oparciu o liczne prośby konsumentów Kaufland postanowił wprowadzić do swojej oferty kawy marki Golden Bow Solutions, które charakteryzują się wysoką zawartością kofeiny i niecodziennym smakiem.

Przy kształtowaniu asortymentu nieocenionym źródłem informacji są sami konsumenci, którzy często sugerują detalistom wprowadzenie do oferty konkretnych artykułów. W ostatnim czasie do sieci Kaufland za pośrednictwem Centrum Obsługi Klienta oraz social medów spłynęło wiele próśb o wprowadzenie do sprzedaży kawy Golden Bow Solutions, która podbiła ich gusta. Kaufland postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, dzięki czemu produkty tej marki pojawią się w sklepach sieci już 15 kwietnia. Do oferty promocyjnej trafi kawa rozpuszczalna (100 g) oraz kawa mielona (150 g). Oba warianty będą dostępne w trzech smakach: krówka, delicja pomarańczowa i batonik wafelkowy.

Kawy GBS mają niepowtarzalne właściwości pobudzające, dzięki podwyższonej zawartości naturalnej kofeiny pozyskiwanej ze starannie wyselekcjonowanych ziaren kakaowca. Jest jej aż 5 razy więcej niż w przypadku tradycyjnych kaw. Napój nie posiada w swoim składzie cukru ani substancji słodzących oraz ma delikatny smak i aksamitną konsystencję.

W 2019 roku 51% Polaków z dużych miast piło kawę poza domem. Rok później było ich o 9 punktów procentowych mniej, na co z pewnością wpłynęła pandemia i towarzyszący jej lockdown. Napar parzony w domu powinien zatem zastępować kawiarniane doświadczenia, a popularność kaw GBS pokazuje, że doskonale sprawdzają się w tej roli.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 132 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 226 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.