„W domu wszystko jest w porządku” – nowa kampania reklamowa mopa 1-2 Spray MAX od Viledy

Marka Vileda, jeden z wiodących producentów artykułów gospodarstwa domowego, realizuje zintegrowaną kampanię 360 stopni mopa 1-2 Spray MAX. Na ekranach telewizorów i w Internecie można zobaczyć spot prezentujący działanie i właściwości mopa ze spryskiwaczem. Z jego pomocą szybko i efektywnie wyczyścimy każdą powierzchnię – na mokro, ale bez użycia wiadra.


Kampania reklamowa pod hasłem „W domu wszystko jest w porządku” potrwa do 12 kwietnia. Spot reklamowy jest emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych. Nie brakuje również działań internetowych, ukierunkowanych na odbiorców zdigitalizowanych, które będą prowadzone do 3 maja. Kampania o charakterze displayowym pojawiła się w sklepach poszczególnych dystrybutorów online, np. Al.to, a także na Allegro w ramach promocji spring cleaning. Dodatkowo produkt komunikowany jest na kanale YouTube i na Facebooku. Działania obejmują również product placement. Mop 1-2 Spray MAX marki Vileda będzie można zobaczyć w takich serialach i programach, jak: „Przyjaciółki” i „Nasz Nowy Dom”. Natomiast w ramach działań BTL, 1-2 Spray MAX promowany jest w formie standów POS, w sieciach MAKRO, Slegros, Carrefour, Brico Marche, PSB Mrówka i OBI. Przekaz wspierają działania PR, a także komunikacja w Social Media oraz w punktach sprzedaży.


Mop 1-2 Spray MAX jest wyposażony w dwustronna nakładkę z mikrofibry i obrotową głowicę 180°, która pozwala na błyskawiczne odwrócenie nakładki czyszczącej i umycie nawet powierzchni nawet dwukrotnie większej powierzchni niż przy użyciu standardowego modelu. 1-2 Spray MAX posiada również wystarczająco duży pojemnik na płyn do spryskiwania o pojemności aż 750 ml. Ergonomiczny dozownik w formie sprayu uwalnia z pojemnika delikatną mgiełkę, umożliwiając jej równomierne i kontrolowane rozprowadzenie bezpośrednio na plamę. Delikatna warstwa wilgoci pozwala na czyszczenie nawet podłóg drewnianych.

Marka Vileda sukcesywnie wprowadza na rynek nowości, które zaskakują zastosowanymi w nich innowacyjnymi rozwiązaniami. Dzięki uważnej obserwacji rynku i starannemu uwzględnianiu potrzeb swoich klientów, produkty sygnowane marką Vileda cieszą się stale niesłabnącą renomą.
Spot reklamowy:

O firmie:
Vileda w Polsce rozpoczęła swoją działalność w roku 1994. Od tego czasu rozbudowała doskonałą dystrybucję we wszystkich miastach Polski i jest obecna zarówno w sieciach międzynarodowych, jak i na rynku tradycyjnym Vileda gwarantuje najwyższej jakości artykuły gospodarstwa domowego, dzięki czemu sprzątanie, prasowanie i suszenie stało się czystą przyjemnością, a liczba lojalnych klientów zwiększa się z roku na rok. Firma FHP Vileda (Freudenberg Household Products Vileda) jest częścią koncernu Freudenberg, który cieszy się ponad 150 letnią tradycją. Koncern Freudenberg to rodzinna firma założona w roku 1849 roku w Niemczech w mieście Weinheim przez Carla-Johanna Freudenberga. Obecnie posiada 280 oddziałów w 42 krajach  i zatrudnia ponad 30.000 pracowników. Dzięki ciągłej pracy nad nowymi rozwiązaniami technicznymi wszystkich produktów do sprzątania (od ściereczek, zmywaków i rękawiczek poprzez całą gamę mopów i systemów czyszczących po całą kategorię do prasowania i suszenia), Vileda stała się światowym liderem w branży mechanicznych środków czystości.
Więcej informacji: www.vileda.pl

KontaktPolub nas na Facebooku