Wielka Brytania: MAN TGE został uhonorowany nagrodą Parkers Awards najlepszym dużym vanem 2021

  • Eksperci Parkers przeprowadzają testy według ścisłych kryteriów
  • MAN TGE po raz drugi z rzędu wychodzi na prowadzenie
  • „Firma MAN jest wyjątkowa w tym sektorze pod względem oferowania obsługi posprzedażowej i pomocy na poziomie samochodów ciężarowych” – mówi Keith Adams, redaktor portalu Parkers.co.uk

Furgonetka TGE firmy MAN Truck & Bus została pod koniec października uhonorowana w Wielkiej Brytanii nagrodą „Best Large Van 2021” przyznaną przez ekspertów portalu Parkers.co.uk. Nagrody Parkers Awards oceniają samochody dostawcze zgodnie z kryteriami mającymi znaczenie dla klienta, takimi jak cykle jezdne bliskiego użytkowania, ekonomiczność i łatwość użytkowania, odzwierciedlając poglądy brytyjskich nabywców samochodów dostawczych.

Keith Adams, redaktor portalu Parkers.co.uk, powiedział: „MAN TGE, dwukrotny zdobywca nagrody Parkers Best Large Van, wyznacza imponująco wysokie standardy, których rywale jeszcze nie osiągnęli. Firma MAN jest wyjątkowa w tym sektorze, ponieważ oferuje usługi posprzedażowe na poziomie samochodów ciężarowych. TGE jest genialna w obsłudze – dobrze się prowadzi jak na tak duży pojazd, oferuje doskonałą wydajność w świecie rzeczywistym i imponujące objętości ładunkowe, a kabina nie ma sobie równych ”.

Każdy z zakwalifikowanych modeli został niezależnie i rygorystycznie przetestowany przez recenzentów ekspertów firmy Parkers, analizując koszt miesięczny, wartość, jakość, ogólną doskonałość i przydatność do celu. MAN TGE pokonał silną konkurencję ze strony innych producentów samochodów dostawczych.

Daniel Holbein, szef działu produktów MAN Truck & Bus Van w Wielkiej Brytanii, powiedział: „Jesteśmy absolutnie zachwyceni otrzymaniem zarówno tej nagrody, jak i uznania od Parkers, już drugi rok z rzędu. Cieszymy się również, że nasza obietnica obsługi klienta na pierwszym miejscu wyraźnie przyciągnęła uwagę Parkerów, co stanowi podstawę naszego zaangażowania na rzecz naszych klientów, zapewniając, że utrzymujemy ich pojazdy w ruchu i cały czas zarabiamy ”.

Pojazdy i produkty prezentowane na tej stronie mogą różnić się kształtem, konstrukcją, kolorem i zakresem dostawy. Niektóre obrazy mogą zawierać specjalne wyposażenie, akcesoria i elementy dekoracyjne, które podlegają dodatkowej opłacie. Cechy techniczne i wyposażenie opisanych pojazdów to jedynie przykłady i mogą się różnić, w szczególności w zależności od kraju. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w dowolnym momencie.

Nasze pojazdy standardowo wyposażone są w opony letnie. Sprawdź możliwe przepisy krajowe dotyczące tego, czy opony zimowe są wymagane. Twój partner MAN chętnie Ci doradzi.

Podane dane dotyczące zużycia paliwa i emisji zostały określone zgodnie z procedurami pomiarowymi określonymi przez prawo. Od 1 września 2017 r. Niektóre nowe pojazdy otrzymują już homologację typu zgodnie z ogólnoświatową zharmonizowaną procedurą testową pojazdów lekkich (WLTP), bardziej realistyczną procedurą testową służącą do pomiaru zużycia paliwa i emisji CO 2 . Obecnie prawo wymaga nadal podawania danych NEDC dla pojazdów do przewozu osób o klasie rejestracyjnej M1. W przypadku nowych pojazdów, które uzyskały homologację typu zgodnie z WLTP, wartości NEDC pochodzą z danych WLTP. W przypadkach, w których wartości NEDC są określone jako zakresy wartości, nie odnoszą się one do konkretnego pojazdu i nie stanowią części oferty sprzedaży.

Dodatkowe wyposażenie i akcesoria (np. Części dodatkowe, różne formaty opon itp.) Mogą zmienić istotne parametry pojazdu, takie jak masa, opór toczenia i aerodynamika, oraz w połączeniu z warunkami pogodowymi i drogowymi oraz indywidualnym stylem jazdy mogą wpływać na zużycie paliwa, zużycie energii elektrycznej, emisje CO 2 i parametry pojazdu.

Klasy efektywności służą do oceny pojazdów do przewozu osób z rejestracją pojazdu pasażerskiego M1, zgodnie z emisjami CO 2 z uwzględnieniem masy własnej pojazdu. Pojazdy, które odpowiadają średniej, są klasyfikowane jako D. Pojazdy, które są powyżej bieżącej średniej, są klasyfikowane jako A +, A, B lub C. Pojazdy poniżej średniej są klasyfikowane jako E, F lub G.

Dodatkowe informacje dotyczące oficjalnego zużycia paliwa i oficjalnych wartości emisji CO 2 nowych pojazdów do transportu pasażerskiego, z rejestracją pojazdu pasażerskiego M1, można znaleźć w „Przewodniku dotyczącym zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii we wszystkich Nowe modele samochodów osobowych ”. Niniejsze wytyczne są dostępne bezpłatnie we wszystkich punktach sprzedaży oraz w DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Niemcy. ( https://www.datgroup.com/ )

W pojazdach klas N1, N2 i M2 stosowany jest płyn chłodzący typu R134a. MAN TGE klasy pojazdów M1 wymagają płynu chłodzącego typu R1234yf. Wartość GWP zastosowanego chłodziwa wynosi 1,430 (chłodziwo typu R134a) i 4 (chłodziwo typu R1234yf). Poziomy napełnienia zależą od sprężarki płynu chłodzącego i wahają się od 560 do 590 gramów.

Źródło: press.mantruckandbus.com