Wrześniowa promocja Hyundai Tucson

Hyundai we wrześniu stawia na promocję hybrydowych modeli TUCSON: TUCSON Hybrid oraz TUCSON Plug-in Hybrid. Za kreację oraz zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.

Z początkiem września wystartowała najnowsza kampania marki Hyundai, w której koreański producent samochodów promuje hybrydowe modele TUCSON w ofercie Easy Eco. Napęd hybrydowy we flagowym SUV-ie marki wyróżnia się dużą wydajnością oraz zauważalną oszczędnością paliwa. Układ płynnie przełącza się między silnikiem elektrycznym a konwencjonalnym silnikiem benzynowym w zależności od sytuacji.

Kampania promująca Nowego Hyundaia TUCSON potrwa do 30 września i będzie realizowana w mediach online i w TV (od 6 września). Za planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada Havas Media.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas E-commerce, Ecselis (performance i multichannel), DBI (data driven marketing), Socialyse (social media i content marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.