Wystartowała promocja maseczek Take a sea breath

Marka chorwackich maseczek ochronnych Take a sea breath ruszyła z kampanią w Polsce. Media zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Z początkiem grudnia chorwacka firma Salt And Checker ruszyła z kampanią promującą  maseczki ochronne zawierające w swojej strukturze sól adriatycką. Maseczki stały się popularne na Bałkanach, stąd decyzja o wejściu z produktem na rynki Europy Środkowej. Kampania promująca maseczki obejmuje szereg działań z obszaru digital marketing. Są to przede wszystkim artykuły mówiące o zaletach produktu oraz formaty bannerowe kierujące na stronę producenta. Działania prowadzone będą do końca grudnia, a za kompleksową komunikację mediową na rynku polskim odpowiada Havas Media.

Więcej na https://saltandchecker.hr/pl/historia-marki/

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas E-commerce, Ecselis (performance i multichannel), DBI (data driven marketing), Socialyse (social media i content marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Translate »