Zdążyć przed wygaśnięciem. PAYBACK zachęca uczestników Programu do wykorzystania punktów

PAYBACK wystartował z kolejną edycją akcji „Wygaszanie punktów”. Do końca lutego uczestnicy Programu mogą skorzystać ze specjalnej oferty atrakcyjnych nagród. Wszystko po to, aby punkty zgromadzone 3 lata temu nie straciły swojej ważności.

Karty podarunkowe do Empiku lub Spotify, zniżki na karty Allegro i RTV EURO AGD, opaska Xiaomi MiBand 5, zestaw patelni Tefal Ingenio czy komplet noży Fiskars. W ramach tegorocznej akcji wygaszania punktów PAYBACK przygotował wyjątkowe nagrody renomowanych marek. Nie zabrakło wśród nich absolutnych nowości.

Jeszcze bardziej ekscytująca od zbierania punktów jest ich wymiana. W ramach aktualnie prowadzonej kampanii przygotowaliśmy specjalne akcje promocyjne. Uczestnicy mogą przeznaczyć wygasające punkty nie tylko na atrakcyjne nagrody rzeczowe, ale również rozmaite vouchery i karty podarunkowe, a także wesprzeć nimi wybrane akcje charytatywne. Naszych uczestników powinna ucieszyć także informacja, że nowości, które pojawiły się z okazji akcji, pozostaną w naszej ofercie już na stałe – mówi Paweł Zuń, e-Commerce Manager w PAYBACK Polska.

Łączna wartość wszystkich punktów zagrożonych wygaśnięciem wraz z dniem 28 lutego sięga niebagatelnej kwoty 20 milionów złotych. Żeby sprawdzić, czy ma się zagrożone punkty, wystarczy wejść w aplikację mobilną lub zalogować się na swoje konto na stronie internetowej Programu. PAYBACK przypomina, że w akcji mogą wziąć udział wszyscy uczestnicy Programu – również ci, na których koncie nie zalegają „stare” punkty.

Akcję przypominającą o wymianie punktów zagrożonych wygaśnięciem PAYBACK prowadzi we własnych kanałach komunikacyjnych, a jej szczegóły można poznać pod adresem www.PAYBACK.pl/wygaszanie. Kampania potrwa od 10 stycznia do północy 28 lutego. Tradycyjnie wesprą ją wybrani Partnerzy Programu.

PAYBACK Polska

Jesteśmy największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Uczestnicy naszego Programu mogą  zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. Nagradzamy konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspieramy naszych partnerów w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami.

Dzięki skali działania oraz narzędziom Big i Smart Data skutecznie pomagamy firmom wzmacniać ich pozycję na rynku. Pogłębione dane o zwyczajach zakupowych pozwalają na stworzenie spersonalizowanej komunikacji i większe angażowanie klientów.

Wśród naszych partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy  Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży w tym 250 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:

              podczas płatności za zakupy – 6,1 miliarda wykorzystanych w 2019 roku

              wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród

              wymieniając na mile Miles & More

              przekazując na cele charytatywne.

W samym 2019 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła ponad 128 milionów, a obrót nimi przekroczył 13,5 miliarda PLN.

Towarzyszymy konsumentom na całym świecie. W 11 krajach zaufało nam już 83 mln aktywnych użytkowników. W Polsce działamy od 2009 roku. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy American Express