Zgarnij milion punktów PAYBACK w loterii Kaufland!

Już 18 listopada w sklepach Kaufland rozpocznie się loteria promocyjna „Wymieniaj-wygrywaj”. Wymieniając punkty podczas zakupów, klienci zyskają nie tylko realne oszczędności, ale także szansę na atrakcyjne nagrody – co 20-ta transakcja wygrywa zwrot wymienionych punktów, a w finałowym losowaniu można zdobyć aż milion punktów PAYBACK!

Uczestnictwo w programie PAYBACK stwarza klientom sklepów Kaufland okazję do dodatkowych oszczędności podczas zakupów. Na najbliższe tygodnie sieć zaplanowała akcje, dzięki którym użytkownicy kart PAYBACK jeszcze łatwiej zwiększą liczbę zgromadzonych punktów. 18 listopada startuje loteria promocyjna „Wymieniaj-wygrywaj”, w której klienci mogą wygrać zwrot punktów, które wymienili na zakupy w sklepach Kaufland. W zabawie mogą wziąć udział wszyscy posiadacze zarejestrowanych kart PAYBACK, którzy wymienią podczas zakupów co najmniej 100 punktów. Szanse na zwrot są spore, ponieważ w loterii wygrywa co dwudziesta transakcja. Aby dołączyć do loterii i sprawdzić, czy dana transakcja okazała się zwycięska, należy odwiedzić stronę: https://www.kaufland.pl/wymiana, a uprzednio zapoznać się z dostępnym tam regulaminem.

To jeszcze nie koniec atrakcji, ponieważ spośród wszystkich klientów biorących udział w loterii w całym okresie jej trwania (18-30.11.2021) wylosowany zostanie laureat nagrody głównej, który otrzyma milion punktów PAYBACK, czyli równowartość 10.000 zł!

Po wymianie punktów w nadchodzących tygodniach klienci będą mieć też wiele okazji, by w krótkim czasie zebrać je ponownie. Wystarczy, że skorzystają z kuponów dostępnych w aplikacji mobilnej PAYBACK.

 

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 229 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników. 

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.

Translate »